Saturday, October 1, 2011

selamat hari lahir

selamat hari lahir sayangku.maafkan diriku tidak dapat bersamamu.sesungguhnya aku sangat ingin berada di sampingmu.tapi apakan dayaku.apakan usahaku.jika di ikutkan hati mahu sahaja aku pergi kepadamu.melarikanmu dari segala permasalahan ini.
selamat hari lahir sayangku.jangan lah dikau bersedih.aku doakan kebahagiaan mu senantiasa.tidak pernah aku menyalahkan dirimu.tidak sanggup aku mendengar sesiapa pun menyalahkan dirimu.bukan kehendakmu.bersabarlah sayangku.
selamat hari lahir sayangku.sesungguhnya kau tahu.aku sentiasa ada untukmu.janganlah dikau melupakan diriku.aku sentiasa menantimu sayang.
selamat hari lahir sayangku dari mohd shafri shamsudin.insan yang paling mencintai dirimu.

No comments:

suffer_cation

putrajaya, wilayah persekutuan, Malaysia
musafir lalu di tanah usang