Tuesday, September 27, 2011

Sakitnya...


sakitnya ya allah ya tuhanku.sakit yang teramat pedih sekali.sudah lama aku tidak merasa sakit sebegini.aku sabar dengan dugaanMU ini.aku sedar aku dijadikan untuk diuji olehMU.sakitnya cinta ini.tidak tertahan rasanya.sakitnya kasihku.andai dapat kau fahami derita ini.andai dapat kau selami pedih ini.
aku tidak pernah berdendam denganmu.aku tidak marah denganmu.aku mengharapkan dirimu bahagia.doa dariku tidak pernah putus untuk dirimu.kerana aku teramat mencintaimu.



"jiwa sepi ini indah terisi dengan gelak tawamu"
"jiwa sunyi ini terhibur dengan gurauanmu"
"jiwa kosong ini penuh dengan kehadiranmu"

"kau tiba disaat aku kesepian"
"membawa sinar bahagia"
"menyambung kasih yang terputus"
"membuatkan aku kembali ceria"

"niatku menjadikan dirmu teman hidupku"
"niatku membawa dirimu ke syurga bersamaku"
"takadku mencintai dirimu hingga akhir hayat ini"
"tekadku membawa dirimu melayari nikmat hidup"

sakitnya...bila kasih itu direntap begitu sahaja.sekelip mata cinta ini musnah.
aku mengerti.keluarga mu pasti mahukan yang terbaik untukmu.sama seperti diriku.
kerana cinta ini cinta sejati dan suci.akan setia menantimu kembali.andai ada hari itu aku akan setia menanti.jika tiada hari itu aku berpuas hati menyimpan cinta ini hingga akhir hayatku.air mata ini bagaikan hujan yang mengalir.mengalir kerana cinta kepadamu.mengalir kerana berdoa untukmu.

sakitnya kasih.bila kau menghalang cintaku.rinduku padamu.aku tidak menghalang niatmu bersama keluargamu.izinkan lah aku menatap wajahmu.gambarmu.agar aku dapat lihat senyum mu itu.aku tidak dapat bersamamu.izinkan lah aku melihatmu walau sekadar dari jauh.ampunkanlah salah silap diriku.berilah aku kesempatan kasih.aku teramat cinta dan rindu padamu.hanya itulah penawar yang aku ingin darimu.

sakitnya...ya allah s.w.t.jika benar dugaan ini kerana KAU sayang kepadaku.ambilah aku kembali kepadaMU.simpanlah aku disisiMU.sakit ini tidak dapat kutahan.satukanlah aku bersama kasih di sana.aku ingin hidup bersamanya ya allah...ambilah aku bersamaMU kembali.





No comments:

suffer_cation

putrajaya, wilayah persekutuan, Malaysia
musafir lalu di tanah usang